You are currently viewing טיפול בדגים איך נכון לטפל בהם

טיפול בדגים איך נכון לטפל בהם

אנשים קונים לרוב דגים כחיות מחמד. דגים דורשים טיפול מיוחד כדי לשמור על חיים בריאים וארוכים. אם אינך יודע כיצד לטפל בדג, אנא בצע את המחקר שלך לפני שאתה קונה אחד.

זהו אינו מאמר מקיף בנושא טיפול נכון בדגים. זוהי רק דרך אחת לעשות זאת.

דגים הם חלק מחיות המחמד הפופולריות ביותר. כל כך הרבה אנשים אוהבים להאכיל אותם, לשחק איתם ולראות אותם שוחים במיכליהם. הם גם קלים מאוד לשמור על ידי קניית מיכל דגים וקצת מזון עבורם. עם זאת, יש כמה דברים בסיסיים שכדאי שתדעו על טיפול בדגים לפני שאתם מקבלים אחד לבית או בכיתה.

דגים הם בעלי חיים בדם קר הזקוקים לטמפרטורת מים עקבית שאינה חמה מדי או קרה מדי. הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לקנות מדחום ולמדוד את הטמפרטורה בבית או בכיתה שלך, ולאחר מכן לרכוש דוד אם הוא קר מדי עבור חיות המחמד שלך.

אם חם מדי בבית או בכיתה, תוכל להדליק את האורות ולהדליק רק אור אקווריום במהלך

אנשים רבים אינם מודעים לטיפול המתאים לדגים. במאמר זה, תוכלו ללמוד על הדרכים לטפל בדגים שלכם, כמו גם כיצד לוודא שהם מקבלים מספיק תזונה.

הדגים זקוקים לתשומת לב וזמן רב מבעליהם כדי לחיות חיים בריאים. הם זקוקים לניקוי ושינוי המים שלהם באופן קבוע, הם זקוקים לתזונה מאוזנת, והם זקוקים לתשומת לב רבה מצד בעליהם.

דגים יכולים להיות בעל חיים נהדר שיש לכם בבית אם יש לכם סבלנות אליהם ויודעים לטפל בהם כראוי.

דגים המגיעים מהים והאוקיינוסים יכולים להיות עדינים ורגישים.

טיפים לטיפול בדגים:

– שמור תמיד על המים נקיים, צלולים ומסננים כראוי.

– שמור על המים ברמת pH יציבה על ידי התבוננות בנטיית המים לחומציות או בסיסיות.

– שמור את הטנק שלך באזור שבו יש בו שפע של אור טבעי, כך שיוכל לשגשג בסביבתו.

– להאכיל אותם במגוון מזונות בריאים כגון אצות, שרימפס וסרטנים.

אחד ההיבטים הקריטיים ביותר של טיפול נכון בדגים הוא לספק להם מסנן. המסנן מסיר פסולת מהמים ומעביר אותו חזרה למיכל, ושומר על הדגים שלך מאושרים ובריאים.

סוג המסנן בו אתה משתמש יהיה תלוי במידה רבה בגודל האקווריום שלך ובהעדפות האישיות שלך. חלק מהאנשים נהנים ממסננים חיצוניים מכיוון שניתן למקם אותם מחוץ לאקווריום, הרחק מילדים או מחיות מחמד בעוד שאחרים אוהבים מסנני מיכל מכיוון שהם קלים להעביר ולתחזק אותם.

דגים הם בדיוק כמו בני אדם. הם חברתיים, מסובכים, ולוקח קצת זמן להכיר אותם. הדבר נכון במיוחד כשמדובר בסוגים שונים של דגים. לדוגמה, חלק מהדגים זקוקים ליותר מקום מאחרים בעוד שחלקם רוצים הרבה חברה.

כדי לוודא שהדגים שלך מרוצים, עליך לספק להם את המקום הנכון לגודלם, את טמפרטורת המים הנכונה ולוודא שיש להם הרבה דברים לחקור בסביבתם. ואם בכל זאת יש לך זמן פנוי שיש המון דרכים אחרות להשאיר את הדג שלך שמח!